Kaprařské fórum
LovKapra.com   
 | Hlavní stránka | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Jak na to? Kaprařské fórum / Jak na to? /  

jsem úplný začátečník :-)

Autor novas32
Návštěvník
#1 | Zasláno: 15 Lis 2006 10:16 
ahoj, rád bych vás všechny předem požádal o trpělivost s mými, pro většinu z vás asi triviálními dotazy, nicméně se radši budu ptát, než si něco namlouvat a potom tápat. předem děkuju za každou radu. čím začít?... tak třeba: jaký význam má swinger, pokud použiju akustický signalizátor? myslel jsem, že stačí vložit vlasec do rolničky signalizátoru záběru. dává se tam swinger kvůli napnutí vlasce?

Autor Anonymní
Návštěvník
#2 | Zasláno: 15 Lis 2006 20:02 
Hoj novas32. Jednoduše řečeno. kvéten 2007 mi napiš a dáme víkend u vody. Jsem z Ostravy. Tak bys mohl poznat vodu kolem ní. Ber to jako pozvání. PremysP@seznam.cz

Autor novas32
Návštěvník
#3 | Zasláno: 16 Lis 2006 12:06 
hmmm, ale ten email jaksi nefunguje...

Autor Fit
Administrátor
#4 | Zasláno: 16 Lis 2006 16:50 
Ahoj,
swinger se používá hlavně proto, aby šlo dobře vyšponovat vlasec (podle potřeby). Záleží na okolnostech jako je vítr, tah proudu a vzdálenost lovného místa, někdy i na druhu montáže. Elektronický signalizátor záběru slouží k indikaci záběru, na swingeru je potom vidět, zda ryba pluje směrem od nás (swinger jde nahoru) nebo směrem k nám (swinger padá dolů). Swinger je určitě velice důležitá pomůcka pro lov kaprů. Kdyby ti něco nebylo jasný, tak se klidně ptej...

Autor basnak
Člen
#5 | Zasláno: 16 Lis 2006 21:07 
novas32:

Hola!
Jak už psal Fit, že swinger je důležitá věc - má naprostou pravdu!
Už samotný optický signalizátor jako je swinger, byl navržen tak, aby splňoval všechny požadavky rybářů, které postupně výrobci realizovali v naprostou dokonalost třeba např. firma Fox typ MK2, má asi nejlepší kvalitu, ale také samo se to projevuje i na ceně! Výborné provedení jak v zámku, který se lehounce otevírá, tak i v celém provedení designu!