Kaprařské fórum
LovKapra.com   
 | Hlavní stránka | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Jak na to? Kaprařské fórum / Jak na to? /  

Záběr a nic!!!

Autor ross
Člen
#1 | Zasláno: 20 Čvc 2007 12:41 
Zdravim, jsem začátečník a zkouším chytat vlasovou metodou. Nepoužívám jako návazec šnůru, ale vlasec, i vlas mám z téhož vlasce a háček navázán bezuzlovou metodou. Chytám jen na kukuřici, boile jsem ještě nezkusil. Už jsem takhle nějakého kapříka vytáhl, ale stane se mi, že mám za den třeba 5 záběrů a nic. Nevím v čem by byla chyba, jesti menší ryby a nenasají i háček, nevím. Snad jste můj dotaz pochopili a děkuji za případnou odpověď.

Autor Fit
Administrátor
#2 | Zasláno: 20 Čvc 2007 22:24 
ross:

Ahoj,
to si nemyslím, že je to tím, že ty ryby nedosáhnou ná háček. Když máš záběr, tak je to většinou až tehdy, kdy se ta ryba dostane do kontaktu s hrotem háčku! Spíš bych si myslel, že by to mohlo být tím vlascem, který je tužší než pletenka a ten háček se prostě někdy stočí špatně tak, že se to té rybě nezachytí v tlamce a při záseku přijdeš o rybu. Taky by to mohlo být nesprávným háčkem, buď tvarem a nebo tím, že háček není dostatečně ostrý.

Být tebou, tak bych zkusil tu samou sestavu akorát s pletenkou a nových háčkem... Jinak než zkoušením na to nepřijdeš. Určitě to ale není tím, že ty ryby nedosáhnou ná háček, to je blbost podle mého názoru...

Přeju hodně úspěchu...

Autor basnak
Člen
#3 | Zasláno: 22 Čvc 2007 12:55