Kaprařské fórum
LovKapra.com   
 | Hlavní stránka | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Kaprařina - ostatní... Kaprařské fórum / Kaprařina - ostatní... /  

Chování kaprů při "futrování"

Stránka  Stránka 1 z 2:  1  2  Next »

Autor basnak
Člen
#1 | Zasláno: 13 Zář 2006 22:38 
Zdravím, rád bych "rozjel" debatu o kaprech a jejich způsobu "futrování" návnady a nástrahy na krmném místě!
Jak jste si mohly všimnout, tak Fit našel pěkné záběry kaprů pod vodou - co si o tom myslíte, protože je velmi důležité, aby si rybář dokázal představit jak asi kapr příjmá danou nástrahu a pak zvláš» návnadu!

Autor basnak
Člen
#2 | Zasláno: 13 Zář 2006 22:39 
Záběry natočené pod vodou jsou velmi hezké, ale spíše si myslím, že jsou tyto záběry natočené v nějakém akváriu - ale to se spíš můžu jen domnívat, protože kapry pod vodou studuji a chování těchto kaprů se od těch co na dané lokalitě zkoumám se velmi liší!

Autor Fit
Administrátor
#3 | Zasláno: 13 Zář 2006 22:52 
Ahoj,
podle toho, co jsem viděl, tak mám úplně stejný pocit jako ty, že je to natočeno v nějakém velkém akváriu. Například jsem si všiml, že jde většinou šňůra od montáže kolmo nahoru. Vypadá to, jak kdyby tam byla montáž schválně nastrčena (spuštěna zhora). Navíc koncentrace ryb je poměrně dosti velká.

Další věc, která mě docela překvapila je to, že kapři často o nabízenou nástrahu nejevili zájem. Podle mě je velký rozdíl, je-li kapr vyhladovělý či překrmený a žere potravu tak nějak pomalu. Má-li opravdu hlad, tak to vezme co nejrychleji a tolik to nezkoumá. Je-li dostatečně nasycen, už jenom zkoumá a rejdí kolem návnady. Každopádně mě ale tyhle záběry zaujaly (proto jsem je zveřejnil). Zkrátka si myslím a zastávám názor, že není záběr a aktivita kaprů pokaždé stejná a záleží to na momentální lačnosti a potřebě kapra přijímat potravu.

PS: Budu tu nejdříve v pondělí, protože jedu ráno na 4 denní výpravu na Staňkov. Tak mi držte palce, a» to bere. Už se těším...

Autor basnak
Člen